آیت‌الله العظمی سید شهاب‌الدین مرعشی نجفی به روایت اسناد ساواک - جلد دوم


عنوان سند تاریخ سند صفحه مشاهده
موضوع : تعطیل جلسات درس 7 تیر 1348 456
موضوع : آیت الله گلپایگانی 14 تیر 1348 457
موضوع : اظهارات آیت الله بنی صدر 15 تیر 1348 459
موضوع : اظهارات سیدعلی مدرسی 16 تیر 1348 460
موضوع : آیت الله مرعشی نجفی 16 تیر 1348 462
از : مشهد تلگرام 1ـ316ـ2ـ9/ ه ـ آیت الله میلانی ـ4ـ ه 195 /20 /4 /48 ـ6 ـ 2 /4 /48 ـ7 ـ 20 /4 /48 ـ 8 ـ 4195ـ 9/ ه ـ9ـ 21 /4 /48 پیرو 37 /20 /4 /48 روز 20 /4 /48 آیت... 21 تیر 1348 465
از : مشهد تلگرام 1ـ316ـ2ـ9/ ه ـ آیت الله میلانی ـ4ـ ه 195 /20 /4 /48 ـ6 ـ 2 /4 /48 ـ7 ـ 20 /4 /48 ـ 8 ـ 4195ـ 9/ ه ـ9ـ 21 /4 /48 پیرو 37 /20 /4 /48 روز 20 /4 /48 آیت... 21 تیر 1348 465
تلگرافات صادره 22 تیر 1348 466
موضوع : ساعت وصول 1620 ساعت کشف 1940 کاشف 200 25 تیر 1348 467
تلگرام 29 تیر 1348 468
تلگرام 29 تیر 1348 469
تلگرام 29 تیر 1348 470
تلگرام 30 تیر 1348 471
موضوع : اظهارات آیت الله مرعشی نجفی 4 مرداد 1348 472
موضوع : حاج سیدسجاد علوی پیرو 3549 / گ ـ 5 /5 /48 6 مرداد 1348 474
موضوع : اظهارات سید شجاع طالقانی 6 مرداد 1348 476
موضوع : حاج سید سجاد علوی پیرو شماره 3557/گ ـ10ـ 6 /5 /48 6 مرداد 1348 477
موضوع : اظهارات حاجی سید محمد خوشزاد 6 مرداد 1348 478
موضوع : قصد مقیم شدن چند نفر از علما در مشهد 6 مرداد 1348 479
موضوع : اظهارات محقق طلبه حوزه قم 18 مرداد 1348 480
موضوع : جلسه در منزل سیدصادق روحانی 20 مرداد 1348 481
موضوع : سیدمحمد موسوی واعظ 26 مرداد 1348 483
موضوع : آیت الله نجفی مرعشی 1 شهریور 1348 484
موضوع : آیت الله نجفی مرعشی 4 شهریور 1348 485
از : شیراز به : کل سوم 316 شماره : 11201 شماره های عطفی وصول 1630 کشف 1910 7ـ فسا 9ـ 17 /6 /48 10 ـ 17 /6 /48 11ـ 17 /6 /48 ساعت 0850 روز جاری آیت الله... 17 شهریور 1348 488
موضوع : هیئت فاطمیون 1 مهر 1348 489
موضوع : فعالیت آیات درباره مدارس 7 مهر 1348 491
درباره : آقای آیت الله نجفی مرعشی پیرو 66 /7 /221 ـ 26 /8 /47 8 مهر 1348 492
موضوع : آیت الله نجفی مرعشی 10 مهر 1348 493
درباره : محمدعلی قاضی محمد طباطبایی1 12 مهر 1348 494
1
2
3
...
10
11
12
13
14
15
16
کلیه حقوق این پایگاه برای مرکز بررسی اسناد تاریخی محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.