صفحه قبل برو به صفحه
صفحه بعد

بنام خدا روزهای چهلمین شهیدان قم

بنام خدا روزهای چهلمین شهیدان قم


متن سند:

از جهاتی مظلوم تر از شهیدان کربلا.
چرا؟ بدان جهت که : 1ـ رزمندگان کربلا در برابر لشکر یزید توانستند از خود دفاع کنند.
2ـ پس از شهادت اجساد پاکشان در شب هنگام به خاک سپرده شد و به گرو نرفت.
3ـ در برابر هر تیر از بازماندگان 5000 ریال هزینه گلوله گرفته نشد.
4ـ پس از شهادت، یزید اجازه مجلس یادبود در خود شام داد.
5 ـ تعداد شهدای هر قوم پس از جنگ و حادثه مشخص شد.
اما...
...
...
.
؟؟؟ خونها را از سطح خیابانهای قم شستند تا آثار جنایت خویش را محو نمایند.
مردم آگاه در داخل و خارج از وضع ننگین حاکمه اظهار تنفر و با ملت همدردی نمودند.
و بزودی خداوند منتقم، مختاری برای گرفتن انتقام خواهد فرستاد.
واقعا علت اصلی این وقایع چه بود؟ حقگوئی و حق طلبی همانگونه که همه مردان آزاد اینان مشکلاتی داشتند.
اینها به دفاع از حق که چرا نویسندگان نالایق هر روز به یکی از مقدسات اهانت کرده بپا خاستند و فریاد اعتراض برآورده و آنها با چنین منطق حیوانی جواب دادند.
از طرفی قضایا را در سطح جهانی چگونه معرفی نمودند؟ متأسفانه دستگاههای ارتباطی در اختیار دشمن است.
با آن همه تبلیغات سوءشان موضوعات را تحریف نموده و حق را به عکس جلوه می دهند.
و دامن علماء آگاه و مسئولمان را که محبتتان [محبتشان] با خون ما آمیخته است لکه دار می سازند و یک مشت خوکهای انسان نما هم در لباسهای مختلف زبان جنایتکار آنها شده تا آنجا که آن زن کثیف و پلید را دختر حضرت فاطمه (ع) معرفی کنند.
تأسف در این است که یک ایستگاه رادیویی و یک روزنامه در اختیار مردم بیدار نیست تا حقایق را آشکار سازند.
اجازه می دهند اهانت کند ولی پاسخ آن را اجازه نمی دهند این ارتجاع نیست؟ در این زمان که جنگاوران غرب و عمال کثیفشان دیوصفتانه گلوی هر انسان آگاه و آزاد اندیشی را می فشارند.
در این زمان که زبانها با فروخته به زر با فرو بسته بروز و یا بریده به تیغ گشته به خدا شکایت می کنیم و از دست دادن.
عزیزانمان را به ساحت مقدس ولی عصر (ع) و یاران واقعیش تسلیت می گوییم و از خداوند مسئلت روز پیروزی داریم.
مردم اصفهان

منبع:

کتاب شیخ حسین لنکرانی به روایت اسناد ساواک صفحه 570

صفحه قبل برو به صفحه
صفحه بعد
کلیه حقوق این پایگاه برای مرکز بررسی اسناد تاریخی محفوظ است. استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.